fredag 21. november 2008

Mye baggasje på 4 år..


Foto: Britt Merete Aase

Igår var jeg på reunion med folk i Oslo som jeg studerte med på Gimlekollen.
Det er 4 og et halvt år siden vi skilte vei etter 2 år sammen på journalistikklinja i Kristiansand.

Det slo meg igår at utvendig så alle nokså like ut.
Litt små endringer på noen hårfarger,klipp etc, men i grove trekk syns jeg det var veldig liten utvendig forandring siden sist vi satt på en fest sammen.

Likevel vet jeg at innvendig har vi forandret oss mye siden sist.
Det er mange gleder, reiser, vennskap, oppdagelser og utfordringer som er blitt erfart og som har fått lov å prege oss.

Jeg syns det er vanskelig å vite hva en skal plukke frem, fortelle om eller utebli i slike gjenforeningsmøter.
Hva som skal bli deres bruddstykke av min virkelighet..

Ingen kommentarer: