mandag 17. november 2008

Takk



Takk for denne fine dagen.
Takk for at jeg er frisk.
Takk for at jeg har så fin leilighet, at jeg har det så godt.
Takk at jeg vet at jeg er skapt for noe større enn meg selv.
Takk for at jeg kan glede meg, at jeg hver dag får erfare mer av din kjærlighet.
Takk, Gud.
Takk.

Idag kjenner jeg meg takknemlig.
Vet ikke helt konkret hvorfor jeg føler meg sånn, men det er en blanding av forventnig og takknemlighet.
Det fikk meg hvertfal til å skrive ned dette takkeverset.

Dette verset fikk jeg av en venn som igjen hadde fått det av sin bestefar.

"La takken fylle ditt sinn hver aften, så vil du få styrke til den neste dag"

Det er vakker visdom.

1 kommentar:

Martin B. sa...

så flott å lese at det er flere enn meg som er takknemlig nå om dagen.

håper du snart kommer tilbake til grimerud. glemmer aldri middag med teatersport... ;)